دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه به نیروی ایمان خود بیفزاییم؟

چگونه به نیروی ایمان خود بیفزاییم؟

چگونه به نیروی ایمان خود بیفزاییم؟

 

 

1-   به پیروزی بیندیشید و هرگز به شکست فکر نکنید.

در همه جا سرکار و حتی منزل، افکار نوید بخش را جایگزین افکار یاس آور کنید. زمانی که با شرایط دشواری مواجه می شوید با خود بگویید موفق می شود نه این که شکست خواهم خورد یا زمانی که با کسی رقابت می کنید با خود بگویید من در ردیف بهترین ها هستم و نه این که به خود تلقین کنید من در حد آن نیستم که پیروز شوم و اینگونه جملات. همیشه افکارتان باید تحت نفوذ شعار پیروز هستم باشد. تفکری که حول موفقیت چرخ زند باعث می شود ذهن همیشه در حال طراحی نقشه های موفقیت آمیز باشد. شکست مدارانه بودن اندیشه ها، ذهن را به سوی شکست رهنمود می کند.


2-   به خود گوشزد کنید از آنچه تصور می کنید بهتر هستید.

مردم موفق به هیچ وجه خارق العاده نیستند. موفقیت مستلزم هوش برتر نیست، هیچ رمز و رازی ندارد و به بخت و اقبال هم متکی نیست. افراد موفق آدم های عادی هستند که دارای اعتماد به نفس بیشتری می باشند بنابراین هرگز خود را دست کم نگیرید.


3-   بزرگ اندیش باشید

 میزان موفقیت شما را حد بینش شما تعیین می کند، اگر اهداف کوچک را مدنظر قرار دهید باید منتظر نتایج کوچک هم باشید. اهداف بلند را در نظرآورید تا به موفقیت های بزرگ دست یابید و این نکته را فراموش نکنید که اگر ایده ها و نقشه های آسانتر از ایده ها و نقشه های کوچک نباشند، دشوارتر از آنها نخواهند بود.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده