خرید از سراسر دنیا


» سیستم مالی پرفکت مانی چیست؟

سیستم مالی پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یک شرکت و سیستم پرداخت جهانی می باشد که دفتر رسمی آن در کشور پاناما قرار دارد. فعالیت این شرکت در زمینه خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت برای کاربران و کسب و کارهای مختلف در سرتاسر جهان می باشد. شما به واسطه این سیستم قادر خواهید بود که به سادگی مقدار زیادی پول را به نقطه دیگر جهان منتقل نمایید یا از یک وب‌سایت خارجی کالا و خدمات خود را خریداری کنید. به عنوان نمونه در نظر بگیرید که  قصد خرید یک فایل را از یک سایت خارجی دارید که پرداخت به واسطه پرفکت مانی را می‌پذیرد و در این صورت به راحتی می‌توانید با استفاده از ریال و کارت بانکی خود پرفکت مانی بخرید و با آن فایل مورد نظرتان را از سایت خارجی خریداری کنید. می‌توان گفت که پرفکت مانی پلتفرمی مثل پی‌پال و سایر پلتفرم‌های پرداخت است. این شرکت از معتبرترین شرکت‌های خدمات پرداخت دنیاست و ده‌ها میلیون کاربر فعال از سراسر جهان دارد.

از ویژگی های سیستم پرفکت مانی می توان به انتقال ارز آنلاین،دریافت انواع ارزها از دلار،یورو و...، خرید محصول و خدمات از فروشگاه های آنلاین، نگهداری و دخیره معتبر و امن پول بعلاوه بدست آوردن سود ماهانه اشاره کرد.

یکی از مزایای بسیار مهم این سیستم نسبت به سیستم های پرداخت جهانی و بزرگی مانند پی‌پل، تحریم نبودن آن برای کاربران ایرانی و تمام کشورهای تحت تحریم می باشد. همانطور که در جریان هستید ایرانی‌ها و شهروندان چند کشور دیگر، به علت تحریم های موجود قارد نیستند که از خدمات پرداخت شرکت‌های بزرگی مانند پی‌پل، مسترکارت، ویزا و … برخوردار شوند. اما شرکت پرفکت مانی به علت پیروی نکردن از قوانین آمریکا، هیچ  گونه تحریمی را متوجه کاربران خود نکرده است. این شرکت در کشور ایران چندین نماینده رسمی دارد.

در حال حاضر، به عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید به راحتی بعد از افتتاح آنلاین حساب پرفکت مانی که رایگان و غیرحضوری است، از صرافی‌های آنلاین، با استفاده از کارت بانکی خود پرفکت مانی بخرید و از سایت‌های گوناگون که پرفکت مانی را می‌پذیرند، کالا یا خدمات مورد نیاز خود را خریداری فرمایید.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده