دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کپی رایتینگ چیست؟

کپی رایتینگ چیست؟

کپی رایتینگ به معنای نوشتن متن تبلیغاتی یا همان متن فروش است. هدف از نوشتن این متن آن است که خواننده مجاب و تحریک به انجام کاری که مدنظر ما است شود حال اینکار می‌تواند خرید محصول باشد، یا عضویت در خبرنامه و ... این مفید ترین و خلاصه ترین تعریفی بود که می توانیم از مفهوم کپی رایتینگ کنیم.


کپی رایتر کیست؟


کپی رایتر کسی است که متن تبلیغاتی توضیح داده شد را می نویسد و این تصمیم را اتخاذ می نماید که چه چیزی باید مورد توجه چه اشخاصی قرار بگیرد تا هدف اصلی نوشتن متن تبلیغاتی یا همان کپی رایتینگ محقق شود.


تفاوت کپی رایتینگ با بازاریابی محتوا


در بازاریابی محتوایی بیش از هرچیز روی تولید محتوای ارزشمند، انتشار و به اشتراک گذاشتن آن با دیگران توجه می شود. بازریابی محتوا به معنی ارائه محتوای درست به مخاطب درست می باشد. کسب و کارها از بازاریابی محتوایی غالباً برای ایجاد لید استفاده می نمایند. این شکل از بازاریابی، ابزاری قدرتمند برای ساخت اعتبار الخصوص بازاریابی آنلاین می باشد. بازاریابی محتوا در حقیقت شامل فرآیند ایجاد محتوای غنی است در صورتی که کپی رایتینگ بیشتر به Packaging مشابه است و به طور کل در برگیرنده دو واژه  “قانع کننده” و “ترغیب کننده” می باشد که بدون شک هر دوی آن ها برای تکمیل کپی رایتینگ ضروی هستند. بازاریابی محتوا غالباً در وبلاگ ها، پادکست ها، ویدـُو ومحتوای متنی اعمال می شود.


تفاوت دیجیتال مارکتینگ با کپی رایتینگ


دیجیتال مارکتینگ را می توان یک فرآیند چتری و در برگیرنده تمام فعالیت‌های بازاریابی در فضای اینترنتی دانست. کسب و کارها از کانال‌های قدرتمند مختلفی مانند سئو، شبکه های اجتماعی، ایمیل و وبسایت برای برقراری ارتباط با مشتریانشان استفاده می کنند که به پروسه استفاده کردن از این فرآیند ها دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.در ادامه به جمع بندی مطالب خود در رابطه به کپی رایتینگ می پردازیم.

از راهکار های موثر در کپی رایتینگ می توان به در پیش گرفتن عملکرد متفاوت،انتخاب عنوان مناسب،بکارگیری احساسات خود در متن،پرهیز از مبالغه کردن و اصطلاحات پیچیده،مختصرنویسی و دقت به جزییات اشاره کرد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده